My Marine

He is everything to me
always and forever
he will always be
my heart, my life,
and my love eternally


Tuesday, November 30, 2010

Welcome December...

Akhirnya tiba juga Disember ni.. Dah lama aku menanti.. Tak sampai sebulan lagi nak New Year. YaHOO.......Bulan ni birthday adik aku yang nombor empat (Noor Syahirah binti Zulkifle). Kat sini akak wish Happy birthday kat ira awal-awal la ye.. semoga ira panjang umur dan dimurahkan lagi rezeki. Good luck untuk SPM tahun depan. =)

Dalam menghabiskan cuti yang masih tersisa ni.. Aku ingat nak tamatkan pembelajaran kat 'driving school' secepat mungkin. Nanti dah start praktikal tak ada masa la pulak. Ibu dan Abah aku pun dah bising ni. Dah dia orang tengok aku ni sambil lewa je.. Aku bukan sambil lewa tapi aku kurang bersedia la..
Walau apa pun, semoga di bulan Disember ni aku dapat lalui dengan penuh kesabaran. *wink

Ketibaan Januari sangat dinanti. Kepulangan seseorang sangat ditunggu dan juga permulaan kehidupan aku sebagai seorang pelajar akan berubah.. Aku tak sabar nak praktikal ni. Wah.. tiba-tiba je semangat.. hehe.. Hopefully semangat aku ni berpanjangan la. Amin...


bulan kelahiran vs personaliti

p/s: 10 Disember 2010. Tarikh keramat yang wajib diingati kerana result exam keluar.. Hopefully tak adalah subject yang kantoi dan semua kawan-kawan di UiTM dapat result yang baik supaya semua boleh praktikal tahun depan. Amin...

~Fear Nothing Risk Everything~
citra lavender

0 comments:

Post a Comment